Active-Hosting.pl --> Najlepsze i najtańsze Serwery WWW, VPS oraz Dedyki!
1. Mecze
1a. Faza grupowa -jedna mapa MR15 wybrana przez admina spośród:
- de_inferno
- de_train
- de_nuke
- de_cpl_mill
- de_dust2
1b. Faza play off - MR12 do 2 wygranych map, każda drużyna wybiera swoją mapę spośród:
- de_inferno
- de_train
- de_nuke
- de_cpl_mill
- de_dust2
1c. W razie remisu 3 mapę wybiera drużyna która wygra nożówkę
2. Punktacja dla fazy grupowej
- wygrana 3 pkt
- remis 1 pkt
- przegrana 0 pkt
2a. Z grupy wychodzą 2 drużyny, które uzyskały najwięcej punktów.
3. Skrypty i cheaty - zabrania się używania wszelkiego rodzaju skryptów i cheatów oraz wykorzystywania bugów mapy.
3a. Za każde udokumentowane użycie buga mapy minus 4 rundy!!!
3b. Dozwolone są skrypty na kupowanie broni.
4. Gracze oraz zespoły - każda drużyna może zapisać max 5 graczy + 3 rezerwowych.
4a. Na meczach gracze są zobowiązani używać nicku jaki podał lider w trakcie zapisów
4b. Zmiany w składzie należy podać najpoźniej 12 godzin przed meczem na forum
5. Konfiguracja serwera - gramy tylko i wyłącznie na cfg esl 5on5
5a. Za spectatora na meczu grozi w/o. Wyjątkiem jest administrator serwera który musi dokonać rr i zmiany map jeśli żadna drużyna nie posiada własnego serwera i musiała wypożyczyć serwer.
5b. Brak jakiejkolwiek z poniższych komend w trakcie meczu oznacza w/o dla właścicieli serwera:
-mp_roundtime 2
-mp_c4timer 35
-mp_friendlyfire 1
-mp_fadetoblack 1
-mp_limitteams 0
-mp_autoteambalance 0
-mp_forcechasecam 2
-sv_password
-amx_off
6. Ustawienia dla gracza.
-ex_interp 0.01 - 0.03
-cl_updaterate 80 - 101
-cl_cmdrate 80 - 101
-Grafika ustawiona na 32 bity.
7. Wyniki meczów - podaje wygrana drużyna na forum
7a. Zapis:
A.) Screeny Ćwiartek
B.) Screeny Smoke
C.) Screeny 5 Graczy
D.) Screen Wyniku Końcowego
8. Dema/HLTV - Jeśli na serwerze nie ma HLTV każdy gracz ma obowiązek nakręcić demko i wrzucić je do 24 godzin po meczu jeśli poprosi drużyna przeciwna. Brak demka = W/O
8a. Jeśli gramy więcej niż jedną mapkę każdy kręci osobne demo dla każdej mapki
9. Spóźnienia - max 20 minut od planowej godziny rozpoczęcia meczu. Dozwolone jest granie 4vs5
10. Kultura podczas meczu oraz wszelkie wątpliwe sytuacje - proszę zrobić screen
10a. Za każdą udokumentowaną obrazę gracza minus jedna runda.
11. Wszystkie wątpliwe sytuacje wyjaśnia administracja ligi w oparciu o regulamin. Decyzja admina jest nie podważalna i nie można się od niej odwołać.
Offline